Avaliações de Sushi Maestro Heerlen

Avaliações recentes

5.0
Dyana
23 junho 2026

Super lief ben vaste klant en altijd lekker gegeten ik bestel graag hier en raad echt aan supper

Pascal Senden
22 junho 2026
Geert
22 junho 2026

Was echt top goed vers en heerlijk bereid! Super weer net zo als altijd!

Roger Vermeulen
22 junho 2026
Lycette Wilson
21 junho 2026

Best Sushi ever👌👌👌 we’ve been here in the Netherlands for 3 years.. I wish that found you earlier 😋😋😋😋😋

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van boekel
21 junho 2026

Op vele plaatsen sushi gegeten maar dit blijft de lekkerste vooral als je het terplekke eet!! Heerlijk!!😋

Rob Vandalon
18 junho 2026

Heerlijk!!

Stefania Diana
15 junho 2026
Marga
14 junho 2026

Wederom heerlijk!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Conjaerts
13 junho 2026

Prima verzorgd, heerlijke sushi en bezorging was ook heel goed en optijd!!

John
10 junho 2026

Voor t eerst besteld, alles was erg lekker en goed warm van het maandmenu

Smeets
10 junho 2026

Het eten is heerlijk alleen de porties worden steeds kleiner en duurder . Wasabi zat bijna niks meer in Het potje . Pokebowl was ooit gevuld tot boven aan en nu echt nog maar de helft . Verder altijd even lekker dus daar absoluut geen klachten over .

Will Reijnders
8 junho 2026

Zoals altijd: PRIMA!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Doortje Capellen
8 junho 2026

Was heerlijk en op tijd geleverd.

RV
8 junho 2026

Sushi was weer heerlijk en eigen gemaakte saté was super!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Yp
7 junho 2026

Erg lekker, goede prijs kwaliteit verhouding

Arjen Buising
6 junho 2026

Was weer heerlijk!

C. Wlodarczyk
3 junho 2026

De sushi is keurig op tijd bezorgd en was heerlijk. Een echte aanrader. Minpunt is dat dit al de tweede keer op rij is dat we bij de crispy chicken roll uitdrukkelijk vragen om die zonder avocado te maken, omdat mijn zoon dat niet lust, en er toch avocado in zit.

Pascal
30 maio 2026
M.C.J. van Straaten
29 maio 2026

De menus B en C waren weer als vanouds goed verzorgd. De verschillende gerechten zijn altijd een welkome smaaksensatie.

Jose
29 maio 2026

Super zoals altijd heerlijk en dank voor het cadeautje en de kids vonden de katjes leuk

Brenda
29 maio 2026

Zoals elke keer super vers eten ,en top vriendelijke bezorging

Stefanie
29 maio 2026

Normaal gesproken altijd erg lekker maar deze keer was de foe yong hai vreselijk zoet, de saus had ook een andere kleur. Ook de babi pangang was zoeter dan normaal. Ik hoop dat dit een volgende keer niet meer zo is en dit een foutje was.

Jan
28 maio 2026

Gemakkelijk te bestellen; keurig op tijd afgehaald; vriendelijke bediening; heerlijk klaargemaakt en voor Nederlandse begrippen goedkoop ! Maar ja, daarvoor is het ook Japans - Chinees (of andersom).

LoesR
28 maio 2026

Deze keer weer eens sushi besteld. Het was zoals we gewend zijn: heerlijk.

Rowwen
27 maio 2026
Michael
24 maio 2026

Altijd topkwaliteit

K
24 maio 2026
Sabrina
24 maio 2026

Echt top graag weer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marcel
23 maio 2026

Jammer genoeg moesten we 1,5 uur wachten terwijl als je besteld je kan aangeven zo snel mogelijk

Marga van.Wijk
23 maio 2026
Ws
18 maio 2026

Alle nori gerechten waren klef, dus amper eetbaar, de hele bestelling leef al tijdje klaar en smaakte in de beste verte niet zoals we dit van eerder kennen, jammer, jammer. Hopelijk was het eenmalig 😞

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Miranda
17 maio 2026

Werd binnen een half uur bezorgd en was heel erg lekker en warm wat warm moest zijn. Ook fijn dat het warme appart in een tasje werd gegeven.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rolf Jetten
17 maio 2026

In een woord voortreffelijk! Beste Sushi van heel Parksjtad en omsjtreken!

Nenad
15 maio 2026
Anoniem
14 maio 2026

Prima en super service

Brenda l
13 maio 2026

Altijd vriendelijke bezorging, en altijd lekker smaakvol eten 👍🏼

Anne
12 maio 2026

Heerlijke sushi, op de afgesproken tijd bezorgt.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marlo Bussers
11 maio 2026

Heerlijke rijsttafel, superwarm en goede kwaliteit vlees en kip. Heerlijk! En meer dan voldoende 👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esther
11 maio 2026

Wederom problemen met de bezorging. Een half uur eerder dan de afgesproken tijd. Waarom kies ik dan een tijd?

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Silvia
10 maio 2026

Elke keer weer lekkere sushi! Voor ons de beste.

M.arts
10 maio 2026

Heerlijk gegeten, deze keer alleen half uur te vroeg😜

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Car Schins
10 maio 2026

Complimenten. Onze eerste keer een bestelling geplaatst en afgehaald. Prima kwaliteit met voldoende variatie. Top

Jannie egges
10 maio 2026

Ik heb heerlijk gegeten ! Ga vast vaker bij jullie bestellen .

Kevin sentjens
4 maio 2026

Heerlijk sushi zelfs toen ik op het einde de sushi anders wou wer dat gewoon gedaan zonder probleem verder aardig personeel kwaliteit en prijs zijn goed

Hans Ramaekers
3 maio 2026
Caelen
3 maio 2026
Rob
30 abril 2026

De babipangang was veel saus en zeer weinig vlees, het kipgerecht was ver onder de maat zowel van smaak als de portiegrootte.Wij zijn deze keer zeer ontevreden

E.Kemp
28 abril 2026

Snel bezorgd, goede kwaliteit. Het enige wat ik lastig vond was de bestelmethode. Een paar keer opnieuw moeten beginnen en nog dubbel besteld, wel jammer

Monique
27 abril 2026

Super lekker🤩

Veerle
27 abril 2026

Heerlijk eten! Supersnelle en vriendelijke service ook. (Afhaal)

Thiessen
26 abril 2026

Héérlijk eten!

Erkens
26 abril 2026

Sushi is altijd zeer lekker, bezorgen was ook helemaal goed!

Jacky
23 abril 2026

Zeer lekker! De enige maaltijd bezorger die het eten ook ECHT warm brengt. Het eten was er sneller dan gemeld werd, helemaal top!

Reacção a Sushi Maestro

Dank u wel❤️

Frank
23 abril 2026

Super lekker

Sandra
21 abril 2026

Kwaliteit is niet meer zoals voorheen. Een bestelling op maandag geplaatst, wordt aangegeven bezorgtijd 1 uur. Bijna 1,5 uur later bezorgd. Deze sushi was niet gekoeld, echt warm te noemen. Voor de rest ook geen communicatie als het later wordt en de prijs is exact hetzelfde als bij thuisbezorgd, geen extra korting omdat je via hun eigen website besteld. Dit zou echt beter kunnen.

Marga
21 abril 2026

Heerlijk weer en mooi op tijd 😊👍🏻

Reacção a Sushi Maestro

🙏🏻❤️

Marcel
20 abril 2026

Alles was super. Het eten was op tijd klaar en was super lekker.

Reacção a Sushi Maestro

🙏🏻🙏🏻

Rita
19 abril 2026

Zoals altijd heel lekker en mooi op tijd!!!

Reacção a Sushi Maestro

Dank u wel😃

Inke
18 abril 2026

Heerlijke sushi, goede kwaliteit en smaak! Bezorging iets later dan verwacht.

Hans Ramaekers
18 abril 2026

Altijd uitstekend

Mens
17 abril 2026
Harold
16 abril 2026

Snel geleverd en nog lekker warm. Eten van sushi maestro is altijd goed en lekker 🙂

Rachel
15 abril 2026

De babi pangang, tjap tjoi en saté waren heerlijk, we kregen zelfs een extra portie. De Peking eend en de Koe Loe Kai waren ook lekker en krokant

Reacção a Sushi Maestro

❤️❤️

Rob
13 abril 2026

Zeer tevreden over het eten en ook over bezorging en de service.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mandy
12 abril 2026

Quick delivery, well packed and good sushi

Reacção a Sushi Maestro

❤️❤️

L. Cuppers
11 abril 2026

De rijst was deze keer iets te droog!

Anoniem
11 abril 2026
Huub Last
10 abril 2026

De poke bowl was goed gevuld en de smaak was voortreffelijk. De bezorging was zelfs sneller als afgesproken.

Reacção a Sushi Maestro

🍣❤️

Will Reijnders
10 abril 2026

Zoals altijd: heerlijk!

Ashley
8 abril 2026
CC
6 abril 2026

Sushi van hoge kwaliteit. Ik ben zeer tevreden. Oogt mooi en smaakt heerlijk. Prijs kwaliteit is meer dan goed! Bezorging op tijd en bezorgers zijn vriendelijk en netjes. Aanrader!

Kirstin Theunissen
6 abril 2026

Altijd top!!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lulu
5 abril 2026

Top sushi altijd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jansen
3 abril 2026

Heeft super gesmaakt. Tot de volgende keer

Huub Last
2 abril 2026

Vorige bestelling ging mis. Sushi Maestro heeft dit tot volle tevredenheid opgelost. De sushi is altijd lekker, goyza lekker warm.

Joop
30 março 2026

Beste Sushi die ik ooit heb gehad , alles was heerlijk , mooi fris bezorgd en stipt op tijd geleverd , jullie verdienen een dikke pluim. Sensai shusi

Kirsten
29 março 2026

Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Supersnel geleverd… ik kom zeker terug!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ruijters
29 março 2026

Prima eten. Snel bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marcel
29 março 2026

Goede terugkoppeling ( email ) en op tijd geleverd. Het was super lekker.

Indra Rangoe
29 março 2026

Erg lekker en vers bereid

Fer Franssen
28 março 2026

Levering op tijd en sushi is hier altijd lekker💪

Huub Last
27 março 2026

20 minuten na de afgesproken tijd, zelf maar gebeld. Men vertelde dat de bezorger onderweg was. 15 minuten later kregen we onze bestelling. Er was warm eten bij, dit was bijna koud. Zonde.

Rita
23 março 2026
Hans Ramaekers
22 março 2026

Is altijd uitstekend

Jv
22 março 2026

Zoals altijd weer heerlijk. Een minpuntje;We misten de gember die normaal wel bij de bestelling geleverd wordt.

Harold
22 março 2026

Simpel te bestellen, snel bezorgd, zeker 5 steren waardig

t. slangen
16 março 2026

helaas was er bij ons iets mis gegaan, helaas zaten er champignons in wat duidelijk vermeld was dat het niet moest zijn. direct gebeld, ze gaven aan dat we de boxen later gratis mochten halen. Dus als het klopt goed opgelost. afwachten dus.

Ine
14 março 2026

Eten is lekker en warm bezorging precies optijd

Yolanda
12 março 2026

Super !

Mandy
11 março 2026

Quick pick up time, friendly service. Sushi are delicious 👍🏻

John
8 março 2026

45 min later dan verwacht Jammer

Nicole
7 março 2026

Heerlijke sushi, snel bezorgd!

-
4 março 2026
Jetty
2 março 2026

Alles weer top in orde. Mooi op tijd en heerlijke sushi zoals altijd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

A.Gulpen
23 fevereiro 2026

Weer heerlijk gegeten.

Lilian
23 fevereiro 2026

Heerlijke sushi love box en verschillende poke bowls gegeten. Dankjewel!

Kerkrade
23 fevereiro 2026

Uurtje wachten, maar erg lekker en was goed warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anoniem
21 fevereiro 2026

Vaker hier besteld en is altijd goed, helaas kwam dit keer de sushi 45min te laat. Verder alles goed

Eva
21 fevereiro 2026

Zsm mogelijk aangeklikt ipv eerste beschikbare tijd 18.45. uiteindelijk werd de bestelling 20.00 pas bezorgd. Bestelling geplaatst om 18.00.