Avaliações de Sushi Maestro Heerlen

Avaliações recentes

5.0
Chantal
18 outubro 2026

Vriendelijk, op tijd klaar, alles was netjes en de sushi smaakte goed. Aanrader!

P.
17 outubro 2026

Ik heb de Japanse wok box en fou young hai besteld. De wok box was groter dan verwacht, smaakte goed , vulde goed. Fou young hai bewaar ik tot morgen. Ruime porties. Geweldig. De bezorging was top.

Marlo Bussers
16 outubro 2026

Heerlijke gerechten, goed warm, ruim voldoende

Coumans
15 outubro 2026

Het was heerlijk. Klasse.

Marga
12 outubro 2026

Gewoon heerlijk en mooi op tijd, zoals altijd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ricardo
11 outubro 2026

Fijn dat je naast Sushi ook Chinese gerechten kunt bestellen. We missen “het verre oosten” hierdoor niet.

Roy
7 outubro 2026

Smaakt goed!

Ria Janssen
5 outubro 2026

De sushi's waren weer over heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wiolka
1 outubro 2026

Eten was erg lekker

Lili
28 setembro 2026

Ik bestel hier al minstens 4x en ik heb altijd goede ervaringen met Maestro. De sushi zijn altijd vers en de smaak blijft mij verbazen hoe goed het is. Ze houden rekening met jouw aanbevelingen en dat is zo fijn!

Indra Rangoe
26 setembro 2026

Werd op tijd gebracht en was lekker

Christy
26 setembro 2026

Voor de 2e x besteld, zeer tevreden. Super vers en snel. Heerlijk eten. Nieuwe klant hier ❤️

Rita
21 setembro 2026

Zoals altijd heel lekker en mooi op tijd!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marga
20 setembro 2026

Heerlijk zoals altijd!

Lou Neissen
16 setembro 2026
Angel
12 setembro 2026

Heerlijk gegeten!

Reijnders
10 setembro 2026

Zoals altijd weer lekker!

Nathalie van Egdom
9 setembro 2026

Menu C met heerlijke gerechten, kwalitatief zeer goed.

Rita
7 setembro 2026
Anne
4 setembro 2026

Lekkere sushi en op de afgesproken bezorgtijd bezorgd!

Richard
2 setembro 2026

Nog sneller dan het geluid geleverd (30 minuten voor op schema). Beter dan de Chinees het verre oosten.

Nico de Boer
2 setembro 2026

Was erg lekker en op tijd bezorgd!

Jacqueline
31 agosto 2026

Zoals altijd weer lekker

Patrick
27 agosto 2026

Ik had een rijstafel voor 1 persoon en het eten was heel erg lekker en niet duur het was veel ik heb er twee keer van kunnen eten! 10/10

Celine Cörvers
27 agosto 2026

Lekker sushi en snelle bezorging weer zoals altijd dankjewel

Rob
24 agosto 2026
Marga
24 agosto 2026

Elke keer weer heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anita
23 agosto 2026
Daniël van der Zwaag
23 agosto 2026

Lekkere sushi voor een betaalbare prijs.

..
22 agosto 2026

Lekker

Nicole
21 agosto 2026

Erg lekker, eenvoudig besteld, snel bezorgd.

Mylène
21 agosto 2026

Lekker. Ruime hoeveelheid.

Marga
16 agosto 2026

Wederom heerlijk!!

Nick Lenoire
14 agosto 2026

2:15 uur op eten moeten wachten met twee kleine kinderen.

M
10 agosto 2026

Je betaalt hier een stuk meer dan elders, dat is niet erg als het dan maar ook beter is. Babi Pangang drijft in waterige saus, geen smaak, ipv de bekende romige zoete saus. De (Japanse) bami is lekker, de sate was verleden keer top, deze keer heel erg standaard (weinig kip op de stokjes) en daarmee overpriced. De bezorging duurde 1 uur, dat vinden we niet erg, zeker niet als het een zondag betreft. Tip: probeer het beter te doen dan de 'standaard Chinees', dan maakt jullie hogere prijs niks uit.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Odekerken
7 agosto 2026

Smaakt weer heerlijk, en bijna op de minuut geleverd. Top klasse

Willems
7 agosto 2026

Geen toelichting, gewoon goed.

Lambert Cuppers
6 agosto 2026

Exact op tijd geleverd en heel goed van kwaliteit en smaak!

Pascal
5 agosto 2026
Elly Bronkhorst
1 agosto 2026

Zeer snel geleverd 👍🏻 heerlijk gegeten, vriendelijk chauffeur.

Keularts
1 agosto 2026

Alles was goed warm en alles had zijn eigen lekkere smaak. Toppie!!

Ruud
1 agosto 2026

Het eten was zoals altijd weer heerlijk en van goede kwaliteit. Echter was de bestelling niet compleet. Gebeld kon het ontbrekende deel komen ophalen. Geen excuses of een extra iets voor de moeite die ikzelf moest doen om weer terug te rijden. Ik weet dat iedereen een fout kan maken tijdens een bestelling, maar iets meer begrip en een excuus was wel op zijn plek geweest. Er werd nu totaal geen aandacht aan besteedt. Wat mij betreft niet echt klantvriendelijk

Danielle
31 julho 2026

Altijd lekker eten!

Cindy
30 julho 2026

Helaas weer 1 uur en 3 kwartier moeten wachten. Wonen om de hoek maar konden niet zelf gaan dus dat is dan enorm lang zeker als ze meteen met de bestelling bezig waren toen ik belde om te vragen hoe lang het zou duren toen werd gezegd een half uur. Erg jammer

Luca Radermacher-Boonen
28 julho 2026

De ebi tempura waren echt week, heel vettig en niet crunchy zoals we wel normaal gewend zijn bij jullie. Pokebowls waren verder prima.

M
26 julho 2026

Prima sushi maar 1uur en 45min wachten echt belachelijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

C
26 julho 2026
Richard
26 julho 2026

Ze doen zelfs het “verre oosten” verbleken met hun Chinees / Japanse gerechten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jay
26 julho 2026

Bezorger stond aan verkeerd adres waardoor we meer dan 2 uur moesten wachten, terwijl we bestellen best vaak, voor dat geld vind ik dat jammer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hamers
26 julho 2026
Dirk S
26 julho 2026

De sushi is van een uitstekende kwaliteit en smaak! Is wat duurder dan gemiddeld maar dat is echt de moeite waard. Jammer dat wij anderhalf uur op onze bestelling moesten wachten. Besteld om 18:00 uur. Aangegeven tijd bezorging was 19:00 uur maar het werd 19:30 uur.

Lin Vliegen
24 julho 2026

Eerste keer hier besteld en zeker niet de laatste. Vriendelijke bezorgster en heerlijke sushi.

Rita
22 julho 2026

Erg laat bezorgd om 16:45 uur besteld voor 19:00 uur en pas bezorgd om 19:45 uur.

Lana
20 julho 2026
Mirte
19 julho 2026

We genieten keer op keer enorm van de hoge kwaliteit sushi! Nooit stelt deze teleur. Helaas was de bezorger vandaag niet wat we gewend zijn van Sushi Maestro. De bezorger had de muziek zo hard staan dat de hele buurt kon meegenieten. Het ergste was nog dat hij de woonwijk inscheurde in met een veel te hoge snelheid waar op dat moment kinderen speelde. Dit was zeer onnodig en had slecht kunnen aflopen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jean
19 julho 2026

Prima 👍

Arts
18 julho 2026

Helaas deze keer de rollen echt slecht gerold en viel veel met oppakken uit elkaar. Zelfs 1 rol niet helemaal gesneden. Niet wat ik gewend ben. Qua maak wel lekker maar lastig eten maakt het minser fijn!

Car Schins
18 julho 2026
Peter derks
17 julho 2026

Super lekker!

Jos Deguelle
16 julho 2026

Was lekker , maar wel weinig voor het geld!

Yvonne de Graaf
16 julho 2026

Het eten was echt overheerlijk.Zeer vriendelijke bezorger. Echt een aanrader om hier te bestellen.

Marga
13 julho 2026

Heerlijk zoals altijd en mooi op tijd, ook zoals altijd🤗

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Joop van Mil
13 julho 2026

zoals altijd top

Jelle
11 julho 2026

Het was echt heel lekker, en had een prima prijs/kwaliteit.

Maud
11 julho 2026

Lekker en snel klaar!

Truus
6 julho 2026

Diverse heerlijke Poke Bowls Bezorging volgens afspraak. Top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jozef Post
5 julho 2026
Ria Janssen
4 julho 2026

Heerlijke gerechten, correcte bezorging

Anique
3 julho 2026

Overheerlijke verse pokebowl met verse tonijn. Goed gevuld en heerlijk op smaak!

Lousberg
29 junho 2026

Zeer lekker en vers!! ⭐⭐⭐⭐⭐

Ron
29 junho 2026
Marlo Bussers
29 junho 2026

Al heel vaak eten besteld hier, deze keer weer een chinese rijsttafel. Er zat deze keer extreem veel zout in het eten, het was echt zóveel dat het eten niet de juiste smaak had. Dus volgende keer wat minder met de zoutpot strooien.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sabrina
28 junho 2026

Ze hebben gelokt ik deed de deur niet open ik nen ze omdat ik dacht wat duurt het lang en ze kwamen het nog naar leven super bedankt.

Schoonbrood
27 junho 2026

Lekker

Fatima Oskan
25 junho 2026

Zeewier van 5,20 was vergeten mee te geven! Mijn man had nog gevraagd of alles volledig was! Volgende keer extra opletten AUB.

Dyana
23 junho 2026

Super lief ben vaste klant en altijd lekker gegeten ik bestel graag hier en raad echt aan supper

Pascal Senden
22 junho 2026
Geert
22 junho 2026

Was echt top goed vers en heerlijk bereid! Super weer net zo als altijd!

Roger Vermeulen
22 junho 2026
Lycette Wilson
21 junho 2026

Best Sushi ever👌👌👌 we’ve been here in the Netherlands for 3 years.. I wish that found you earlier 😋😋😋😋😋

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van boekel
21 junho 2026

Op vele plaatsen sushi gegeten maar dit blijft de lekkerste vooral als je het terplekke eet!! Heerlijk!!😋

Rob Vandalon
18 junho 2026

Heerlijk!!

Stefania Diana
15 junho 2026
Marga
14 junho 2026

Wederom heerlijk!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Conjaerts
13 junho 2026

Prima verzorgd, heerlijke sushi en bezorging was ook heel goed en optijd!!

John
10 junho 2026

Voor t eerst besteld, alles was erg lekker en goed warm van het maandmenu

Smeets
10 junho 2026

Het eten is heerlijk alleen de porties worden steeds kleiner en duurder . Wasabi zat bijna niks meer in Het potje . Pokebowl was ooit gevuld tot boven aan en nu echt nog maar de helft . Verder altijd even lekker dus daar absoluut geen klachten over .

Will Reijnders
8 junho 2026

Zoals altijd: PRIMA!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Doortje Capellen
8 junho 2026

Was heerlijk en op tijd geleverd.

RV
8 junho 2026

Sushi was weer heerlijk en eigen gemaakte saté was super!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Yp
7 junho 2026

Erg lekker, goede prijs kwaliteit verhouding

Arjen Buising
6 junho 2026

Was weer heerlijk!

C. Wlodarczyk
3 junho 2026

De sushi is keurig op tijd bezorgd en was heerlijk. Een echte aanrader. Minpunt is dat dit al de tweede keer op rij is dat we bij de crispy chicken roll uitdrukkelijk vragen om die zonder avocado te maken, omdat mijn zoon dat niet lust, en er toch avocado in zit.

Pascal
30 maio 2026
M.C.J. van Straaten
29 maio 2026

De menus B en C waren weer als vanouds goed verzorgd. De verschillende gerechten zijn altijd een welkome smaaksensatie.

Jose
29 maio 2026

Super zoals altijd heerlijk en dank voor het cadeautje en de kids vonden de katjes leuk

Brenda
29 maio 2026

Zoals elke keer super vers eten ,en top vriendelijke bezorging

Stefanie
29 maio 2026

Normaal gesproken altijd erg lekker maar deze keer was de foe yong hai vreselijk zoet, de saus had ook een andere kleur. Ook de babi pangang was zoeter dan normaal. Ik hoop dat dit een volgende keer niet meer zo is en dit een foutje was.

Jan
28 maio 2026

Gemakkelijk te bestellen; keurig op tijd afgehaald; vriendelijke bediening; heerlijk klaargemaakt en voor Nederlandse begrippen goedkoop ! Maar ja, daarvoor is het ook Japans - Chinees (of andersom).

LoesR
28 maio 2026

Deze keer weer eens sushi besteld. Het was zoals we gewend zijn: heerlijk.