Beoordelingen van Sushi Maestro Heerlen
Recente recensies
Dyana
Super lief ben vaste klant en altijd lekker gegeten ik bestel graag hier en raad echt aan supper
Pascal Senden
Geert
Was echt top goed vers en heerlijk bereid! Super weer net zo als altijd!
Roger Vermeulen
Lycette Wilson
Best Sushi ever👌👌👌 we’ve been here in the Netherlands for 3 years.. I wish that found you earlier 😋😋😋😋😋
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Van boekel
Op vele plaatsen sushi gegeten maar dit blijft de lekkerste vooral als je het terplekke eet!! Heerlijk!!😋
Rob Vandalon
Heerlijk!!
Stefania Diana
Marga
Wederom heerlijk!!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Conjaerts
Prima verzorgd, heerlijke sushi en bezorging was ook heel goed en optijd!!
John
Voor t eerst besteld, alles was erg lekker en goed warm van het maandmenu
Smeets
Het eten is heerlijk alleen de porties worden steeds kleiner en duurder . Wasabi zat bijna niks meer in Het potje . Pokebowl was ooit gevuld tot boven aan en nu echt nog maar de helft . Verder altijd even lekker dus daar absoluut geen klachten over .
Will Reijnders
Zoals altijd: PRIMA!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Doortje Capellen
Was heerlijk en op tijd geleverd.
RV
Sushi was weer heerlijk en eigen gemaakte saté was super!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Yp
Erg lekker, goede prijs kwaliteit verhouding
Arjen Buising
Was weer heerlijk!
C. Wlodarczyk
De sushi is keurig op tijd bezorgd en was heerlijk. Een echte aanrader. Minpunt is dat dit al de tweede keer op rij is dat we bij de crispy chicken roll uitdrukkelijk vragen om die zonder avocado te maken, omdat mijn zoon dat niet lust, en er toch avocado in zit.
Pascal
M.C.J. van Straaten
De menus B en C waren weer als vanouds goed verzorgd. De verschillende gerechten zijn altijd een welkome smaaksensatie.
Jose
Super zoals altijd heerlijk en dank voor het cadeautje en de kids vonden de katjes leuk
Brenda
Zoals elke keer super vers eten ,en top vriendelijke bezorging
Stefanie
Normaal gesproken altijd erg lekker maar deze keer was de foe yong hai vreselijk zoet, de saus had ook een andere kleur. Ook de babi pangang was zoeter dan normaal. Ik hoop dat dit een volgende keer niet meer zo is en dit een foutje was.
Jan
Gemakkelijk te bestellen; keurig op tijd afgehaald; vriendelijke bediening; heerlijk klaargemaakt en voor Nederlandse begrippen goedkoop ! Maar ja, daarvoor is het ook Japans - Chinees (of andersom).
LoesR
Deze keer weer eens sushi besteld. Het was zoals we gewend zijn: heerlijk.
Rowwen
Michael
Altijd topkwaliteit
K
Sabrina
Echt top graag weer
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marcel
Jammer genoeg moesten we 1,5 uur wachten terwijl als je besteld je kan aangeven zo snel mogelijk
Marga van.Wijk
Ws
Alle nori gerechten waren klef, dus amper eetbaar, de hele bestelling leef al tijdje klaar en smaakte in de beste verte niet zoals we dit van eerder kennen, jammer, jammer. Hopelijk was het eenmalig 😞
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Miranda
Werd binnen een half uur bezorgd en was heel erg lekker en warm wat warm moest zijn. Ook fijn dat het warme appart in een tasje werd gegeven.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Rolf Jetten
In een woord voortreffelijk! Beste Sushi van heel Parksjtad en omsjtreken!
Nenad
Anoniem
Prima en super service
Brenda l
Altijd vriendelijke bezorging, en altijd lekker smaakvol eten 👍🏼
Anne
Heerlijke sushi, op de afgesproken tijd bezorgt.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marlo Bussers
Heerlijke rijsttafel, superwarm en goede kwaliteit vlees en kip. Heerlijk! En meer dan voldoende 👍
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Esther
Wederom problemen met de bezorging. Een half uur eerder dan de afgesproken tijd. Waarom kies ik dan een tijd?
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Silvia
Elke keer weer lekkere sushi! Voor ons de beste.
M.arts
Heerlijk gegeten, deze keer alleen half uur te vroeg😜
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Car Schins
Complimenten. Onze eerste keer een bestelling geplaatst en afgehaald. Prima kwaliteit met voldoende variatie. Top
Jannie egges
Ik heb heerlijk gegeten ! Ga vast vaker bij jullie bestellen .
Kevin sentjens
Heerlijk sushi zelfs toen ik op het einde de sushi anders wou wer dat gewoon gedaan zonder probleem verder aardig personeel kwaliteit en prijs zijn goed
Hans Ramaekers
Caelen
Rob
De babipangang was veel saus en zeer weinig vlees, het kipgerecht was ver onder de maat zowel van smaak als de portiegrootte.Wij zijn deze keer zeer ontevreden
E.Kemp
Snel bezorgd, goede kwaliteit. Het enige wat ik lastig vond was de bestelmethode. Een paar keer opnieuw moeten beginnen en nog dubbel besteld, wel jammer
Monique
Super lekker🤩
Veerle
Heerlijk eten! Supersnelle en vriendelijke service ook. (Afhaal)
Thiessen
Héérlijk eten!
Erkens
Sushi is altijd zeer lekker, bezorgen was ook helemaal goed!
Jacky
Zeer lekker! De enige maaltijd bezorger die het eten ook ECHT warm brengt. Het eten was er sneller dan gemeld werd, helemaal top!
Frank
Super lekker
Sandra
Kwaliteit is niet meer zoals voorheen. Een bestelling op maandag geplaatst, wordt aangegeven bezorgtijd 1 uur. Bijna 1,5 uur later bezorgd. Deze sushi was niet gekoeld, echt warm te noemen. Voor de rest ook geen communicatie als het later wordt en de prijs is exact hetzelfde als bij thuisbezorgd, geen extra korting omdat je via hun eigen website besteld. Dit zou echt beter kunnen.
Marga
Heerlijk weer en mooi op tijd 😊👍🏻
Reactie van Sushi Maestro
🙏🏻❤️
Marcel
Alles was super. Het eten was op tijd klaar en was super lekker.
Reactie van Sushi Maestro
🙏🏻🙏🏻
Rita
Zoals altijd heel lekker en mooi op tijd!!!
Reactie van Sushi Maestro
Dank u wel😃
Inke
Heerlijke sushi, goede kwaliteit en smaak! Bezorging iets later dan verwacht.
Hans Ramaekers
Altijd uitstekend
Mens
Harold
Snel geleverd en nog lekker warm. Eten van sushi maestro is altijd goed en lekker 🙂
Rachel
De babi pangang, tjap tjoi en saté waren heerlijk, we kregen zelfs een extra portie. De Peking eend en de Koe Loe Kai waren ook lekker en krokant
Reactie van Sushi Maestro
❤️❤️
Rob
Zeer tevreden over het eten en ook over bezorging en de service.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mandy
Quick delivery, well packed and good sushi
Reactie van Sushi Maestro
❤️❤️
L. Cuppers
De rijst was deze keer iets te droog!
Anoniem
Huub Last
De poke bowl was goed gevuld en de smaak was voortreffelijk. De bezorging was zelfs sneller als afgesproken.
Reactie van Sushi Maestro
🍣❤️
Will Reijnders
Zoals altijd: heerlijk!
Ashley
CC
Sushi van hoge kwaliteit. Ik ben zeer tevreden. Oogt mooi en smaakt heerlijk. Prijs kwaliteit is meer dan goed! Bezorging op tijd en bezorgers zijn vriendelijk en netjes. Aanrader!
Kirstin Theunissen
Altijd top!!!!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lulu
Top sushi altijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jansen
Heeft super gesmaakt. Tot de volgende keer
Huub Last
Vorige bestelling ging mis. Sushi Maestro heeft dit tot volle tevredenheid opgelost. De sushi is altijd lekker, goyza lekker warm.
Joop
Beste Sushi die ik ooit heb gehad , alles was heerlijk , mooi fris bezorgd en stipt op tijd geleverd , jullie verdienen een dikke pluim. Sensai shusi
Kirsten
Heerlijk gegeten voor een prima prijs! Supersnel geleverd… ik kom zeker terug!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ruijters
Prima eten. Snel bezorgd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marcel
Goede terugkoppeling ( email ) en op tijd geleverd. Het was super lekker.
Indra Rangoe
Erg lekker en vers bereid
Fer Franssen
Levering op tijd en sushi is hier altijd lekker💪
Huub Last
20 minuten na de afgesproken tijd, zelf maar gebeld. Men vertelde dat de bezorger onderweg was. 15 minuten later kregen we onze bestelling. Er was warm eten bij, dit was bijna koud. Zonde.
Rita
Hans Ramaekers
Is altijd uitstekend
Jv
Zoals altijd weer heerlijk. Een minpuntje;We misten de gember die normaal wel bij de bestelling geleverd wordt.
Harold
Simpel te bestellen, snel bezorgd, zeker 5 steren waardig
t. slangen
helaas was er bij ons iets mis gegaan, helaas zaten er champignons in wat duidelijk vermeld was dat het niet moest zijn. direct gebeld, ze gaven aan dat we de boxen later gratis mochten halen. Dus als het klopt goed opgelost. afwachten dus.
Ine
Eten is lekker en warm bezorging precies optijd
Yolanda
Super !
Mandy
Quick pick up time, friendly service. Sushi are delicious 👍🏻
John
45 min later dan verwacht Jammer
Nicole
Heerlijke sushi, snel bezorgd!
-
Jetty
Alles weer top in orde. Mooi op tijd en heerlijke sushi zoals altijd.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
A.Gulpen
Weer heerlijk gegeten.
Lilian
Heerlijke sushi love box en verschillende poke bowls gegeten. Dankjewel!
Kerkrade
Uurtje wachten, maar erg lekker en was goed warm
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Vaker hier besteld en is altijd goed, helaas kwam dit keer de sushi 45min te laat. Verder alles goed
Eva
Zsm mogelijk aangeklikt ipv eerste beschikbare tijd 18.45. uiteindelijk werd de bestelling 20.00 pas bezorgd. Bestelling geplaatst om 18.00.
Reactie van Sushi Maestro
Dank u wel❤️